Delfi Konto kasutamine on kiire ja lihtne. Vahel aga võib siiski küsimusi tekkida, kuidas midagi teha. Siit lehelt leiad paari lihtsat nippi Delfi Kontole ligi saamiseks.

Ma ei saa uuesti sisse logida

Kui sul on mure uuesti sisse logimisega, siis tee nii:

1

Leia paremalt ülevalt nurgast sisse logimise nupp

2

Sisesta oma e-maili aadress.

3

Sisesta oma parool või mine vaata e-mailist koodi.

4

Kui siiski sisse logimine ei õnnestunud, siis vajuta nupule "Kas unustasid parooli?"

5

Sulle saadeti e-mail, mille kaudu saad parooli uuesti määrata.

Logisin sisse, kuid mu tellimus on kadunud.

Tellimuste osas tehnilisi tõrkeid ei esine, seega, kui peale sisse logimist Su tellimus on kadunud, siis kõige tõenäolisem on see, et Sul on mitu Delfi kontot (erinevate e-mailidega) ning tellimus asub mingil muul kontol.

Leia õige konto nii, et mine oma e-maili programmi ning otsi kirju Delfi Meedialt. Pärast tellimuse tegemist või lugemisõiguse saamist saatis Delfi Meedia Sulle tervituskirja õigele e-maili kontole.

Kui sa siiski ei suuda oma tellimust leida, siis pöördu kindlasti meie klienditeenindusese poole e-posti aadressil klienditugi@delfi.ee või telefonil 680 4444, kes töötavad E-R 8.00-17.00.


Ärikliente abistab ariklient@delfi.ee ja 680 4567. 

Eraklienditeenindus

E-R 8.00-17.00

Kirjuta või helista meie klienditoele, kui Sul on küsimusi oma tellimuse osas või vajad abi meie teenuste/toodete kasutamisel.

+372 680 4444

Äriklienditeenindus

E-R 8.00-17.00

Ärikliendid saavad oma tellimuse osas abi äriklienditeeninduselt.

+372 680 4567